Monday, October 12, 2009

perasaan yang sangat kecewa....

hari ni perasaan aku agak emosional...gara2 my studentla! aku bukan mainla semangat datang kelas nak mengajar dan yang penting aku nak war2kan maklumat yang ku terima tentang taklimat yang takdapat ku hadiri tadi..tapi last2 calon upkk kelas aku tak ramai yang hadir..dapat sms beri alasan yang tak dapat nak ku terima...hii..geram sungguh ngan budak2 ni..cam manala maklumat nak sampai kalau malas nak masuk kelas??aku ni kalau ngajar b.arab dah la kena belajar betul2 kat umah dulu baru bleh ngajar budak2 ni..tu yang aku hot kalau student tak datang!!dia orang ni ada yang cerdik..tu yang kalau kelas b.arab student tanya lebih2 aku terpaksa cari talian hayat dengan serta merta!b.arab memang dari dulu aku serender...bayangkan time peksa darjah enam sek.ren.agama aku hebat b.arab!!dapat la..16% tu yang aku tak diterima masuk sek men agama walau dah apply!dan sekarang kena gak aku berhadapan dengan subjek bertuah tuu..sian gak bila bayangkan kat member2 kat itm dulu..time b.arab jer aku memang cari kawan sebelah yang pandai b.arab..esspecilly k.emyla..dia memang banyak bantu aku..lagi pun dia roommate aku..akupun heran selama satu sem duk sebilik ngan k.emy aku rasa aku tak pernah berasa hati ataupun bergaduh ngan dia...dia memang jenis cool..kalau izma b.arab memang pakar!aku segan sikit ngan dia dulu..sebab dia student kesayangan ust. b.arab kat kelas aku dulu..sesuaila..sebab dia memang cerdik!!tapi yang pastinya walaupun aku dilahirkan bukan dikalangan orang yang dikategorikan cerdik pandai!aku bertuah sebab aku sentiasa dikelilingi orang2 yang baik dan cerdik2!tu yang aku pun dah agak cerdik sekarang...yerla..dah pandai sikit taip agak laju nak di bandingkan waktu aku belajar dulu...he..he..he..apa2 pun aku memang geram ngan student aku dan pas ni aku nak tulis surat mewajibkan student datang kelas!dan yang pastinya aku memang rindukan sahabat2 aku kat uitm dulu terutamanya yang 4 orang tuu..izma,k.emy,mas dan kak lah!! bukan apa..kawan susah senang time tahun akhir dulu...walau dah lama tak jumpa aku sentiasa doakan mereka semua berjaya dunia dan akhirat dan aku tetap berharap satu hari nanti kami akan berjumpa bersama keluarga masing2...love u all..

2 comments:

  1. kak, kenagan memang indah untuk dikenang..tapi itulah yang mematangkan kita..huhu akk segan dengan saya?baruku tahu,haha.nak buat apa segannyer?anak murid kesayangan ust sepo?kahkah.dia nak carikan calon utk anak murid kesayangan dia,UST ZAID.(1st time juper,garang giler kan?sayapun takut tengok,huhu sekarangpun takut gak tgk!!!).
    kak, pt14,terlalu banyak kenangan kita duduk tinggal di bawah satu bumbungkan?kak lah kak iza, mas dan semuanya.Namun sayalah budak yangpaling nakal dan bermasalah dalam rumah tuh.Semua orang pening dengan perangai saya,namun saya dikelilingi oleh ramai orang yang menyayangi saya.huhu seronokkan teringat kesah2 di zaman kenakalan kita..semuanya menjadikan kita lebih matang.Sunngguh saya amat bersyukur di atas ukhuwah yang terbina antara kita semua kak.SUNGGUH AKU SAYANG KAMU,KAK!!!

    ReplyDelete
  2. terima kasih dik..nakal2 kita dulu pun ada gak lecturer berkenan kat kita kan dik...yerla..adk tuu..us sepo kenen dulu..cuma kalaulah dia tak tunag lagi dulu mesti dia pilih adk tuu...tu yang dia carikan pasangan yang baik untuk adk..harap2 terus bahagia hingga akhir hayat!!berkat perkenalan ust sepo tuuu....jangan sampai lupa kat dia tau...

    ReplyDelete