Wednesday, October 21, 2009

student start axam syafawi

petang ni my student baru start ujian syafawi di sek.ren.agama usmaniah bandar tun razak. alhamdulillah..mereka dah cukup prepare menghafaz semua surah2 pendek,sederhana dan surah yang panjang dalam juz amma. tadi disebabkan 2 orang student aku lambat, maka van pengangkutan dah pun hantar dulu mana student yang dah ada tu,so aku pun terpaksa calling my hubby minta pertolongan hantarkan budak yang tertinggal van ni..aku kalau ikutkan hati nak jer drive kereta sendiri,tapi entahla..lama sungguh tak pegang stereng kereta,jadi cam betul2 tak confident bila drive kereta tu..tapi aku ingat pas ni aku kena beranila bawak walau kereta kat depan apartment aku tu memang bersimpang siur..last aku pegang stereng dengan confidentnya time aku mengandungkan adik dah sarat pastu jadi malas nak bawak sebab waktu tu mmemang dah duduk rumah dan tak sambung belajar lagi..tu yang manja sikit sebab nak pergi mana2 ada orang nak tolong hantar!dan bila hal2 kecemasan macam ni terjadi aku pun terpaksa cari pengangkutan yang memerlukan kos. Tadi baru aku suarakan kat my hubby yang aku nak on kan balik lesen kereta aku yang dah off tahun lepas, dan nak belajar memandu dengan confident! aku rasa panjang jugak langkah aku ni kalau aku dah terer memandu kat KL ni....hehehe....

No comments:

Post a Comment